Hofland header foto Bel button

Alarm- en Servicecentrale

De zekerheid van professionals en persoonlijk contact

Professionals en persoonlijk contactHofland Electronica Alarmcentrale waakt al sinds 1970 over de eigendommen van onze klanten. De behoefte van onze klanten aan extra beveiliging en bewaking was voor Hofland Electronica de aanleiding om als één van de eerste landelijke beveiligingsinstallateurs haar eigen Particuliere Alarmcentrale (PAC-11) op te zetten en Borg- en ISO te certificeren.

De alarmcentrale is ook erkend videotoezichtcentrale (VTC-22). Bij een alarmmelding worden direct de beelden geraadpleegd en beoordeeld. Met slimme intelligente camera's bewaken wij op afstand gebouwen en terreinen en kunnen begeleid toegang verlenen door middel van openen en sluiten van toegangen. 

Broei- en branddetectie is met name in de afvalverwerking erg belangrijk. Met geavanceerde thermo grafische camera’s bewaken wij permanent de temperatuur, zodat wij snel kunnen ingrijpen bij brandgevaar.
Bij deze vorm van alarmverificatie kunnen wij conform de afspraken direct de juiste hulpinstanties met hoge prioriteit waarschuwen. 

De duizenden klanten, die u reeds voorgingen en de jarenlange ervaring, hebben geleid tot een hoogwaardige en persoonlijke dienstverlening. Deze is terug te vinden in de manier van werken en de motivatie van onze medewerkers. Al onze centralisten zijn zorgvuldig geselecteerd, volledig gescreend en in het bezit van het vereiste vakdiploma. Ook worden zij periodiek (bij)geschoold.

Onze centralisten werken stipt volgens vastgelegde instructies en indien gewenst volgens aanvullende wensen van de klant. Zij beschikken over alle benodigde informatie voor uw veiligheid en de continuïteit van uw bedrijf. Dagelijks verwerken onze centralisten technische alarmen, meldingen van gebouwenbeheerssystemen, bedieningsfouten, e.d..

Onze centralisten gaan professioneel te werk, zonder dat u er zich van bewust bent, tot het moment dat het erop aankomt bij een alarmmelding. Dan komen zij in actie: snel, accuraat en doelgericht. Dan is er persoonlijk contact. Dus geen onpersoonlijk callcenter of een voice-response systeem, waarin u zich doorheen moet worstelen.

Onze alarmcentrale beschikt over alle moderne middelen om de (alarm)meldingen snel en efficiënt te verwerken en de opvolging af te handelen. Aan de hand van camerabeelden kan een alarmmelding worden geverifieerd (video-alarmverificatie), waardoor nodeloze alarmmeldingen worden uitgefilterd. Bij een daadwerkelijke inbraak, brand, overval of een gewelddadig delict, worden de live camerabeelden direct doorgezet naar de meldkamer van de politie via de dienst Live View, welke gratis door de politie wordt aangeboden. Hierdoor wordt de pakkans vergroot en kan effectiever worden opgetreden bij een calamiteit.

Dat alles volgens vastgelegde procedures, op persoonlijke en professionele wijze afgehandeld. Ook verzorgen de centralisten de eerste lijnservice: een telefonische oproep of (alarm)melding wordt door de alarmcentrale compleet afgehandeld. Tijdens piekuren zorgen extra collega’s er voor, dat u altijd in korte tijd persoonlijk contact krijgt. Dus geen lange wachttijden op momenten dat het erop aankomt.

Heeft u reeds een inbraaksignaleringsinstallatie en u wilt gebruik maken van de dienstverlening van onze Particuliere Alarmcentrale; geen probleem! Vele installateurs sluiten hun inbraakinstallaties reeds aan op onze alarmcentrale en ook deze klanten kunnen rekenen op hetzelfde persoonlijke contact en een gelijkwaardige ondersteuning.

Gratis advies gewenst bij de beveiliging van uw bedrijf of huis?  Neem vrijblijvend contact op