Hofland header foto Bel button

Altijd bereikbaar, een veilige gedachte

Naast het verwerken van alarmmeldingen, is de Particuliere Alarmcentrale ook ingericht als servicecentrale. Altijd bereikbaar voor uw medewerkers, klanten of leveranciers, ook buiten kantoortijden, tijdens vakanties of op zon- en feestdagen. Onze servicecentrale zal daarbij dienst doen als eerste aanspreekpunt voor aanvragen, storingsmeldingen of calamiteiten.

Onze centralisten staan de mensen professioneel en vriendelijk te woord, een visitekaartje voor uw klanten en een geruststellend gevoel voor uw medewerkers. 

De beeldschermen in de Alarmcentrale zijn softwarematig gekoppeld aan het security platform. Bij herkenning van een doorgeschakeld telefoonnumer of servicenummer, zal automatisch in de Alarmcentrale de informatie van uw bedrijf op het beeldscherm verschijnen. 

De afhandelingsprocedure wordt door dec centralisten gevolgd, conform een overeengekomen protocol. Alle gesprekken en eventuele beveiligings regelateerde handelingen worden geregistreerd. De volledige rapportage zal de volgende (werk)dag per e-mail worden verstuurd naar de verantwoordelijke medewerker(s) van uw organisatie.

 

 

 

Gratis advies gewenst bij de beveiliging van uw bedrijf of huis?  Neem vrijblijvend contact op